Bekijk onze werkwijze en zet de eerste stap naar online succes
#1 Kennismaken
Maak kennis met onze specialisten
Wij gaan altijd voor een duurzame samenwerking en dat begint met een deep-dive in jouw business. Daarom hebben wij naast de kennismaking een relevante vragenlijst opgesteld voor een complete behoefteanalyse.
1. Ons eerste contact vind plaats bij een kopje koffie, telefonisch of via Google meet. Hier bespreken we onder andere de missie en visie van jouw bedrijf en de uitdagingen die jullie nu hebben.
Hebben we een klik en zien we kansen? Tijd voor de vragenlijst.
2. Via de e-mail ontvang je een uitgebreide vragenlijst betreffende product aanbod, bereik en onderscheidend vermogen.
Deze lijst helpt ons om een compleet beeld te schetsen van de huidige situatie.
3. Vervolgens plannen we een opvolgingscall om de antwoorden te bespreken en aan te vullen waar nodig.
Nu de behoefteanalyse compleet is, kunnen we door naar de onderzoeksfase.
#2 Onderzoeksfase
Uitgebreid marktonderzoek en slimme strategie
Wie is jouw doelgroep en hoe verhoudt hun zoekgedrag zich tot jouw product? Waar liggen de kansen en waar gaat het nu mis? Dit zijn enkele vragen die wij beantwoorden met ons uitgebreid marktonderzoek om zo tot de meest efficiënte strategie te komen.
Welke onderwerpen nemen wij mee in ons marktonderzoek?
1. Jouw online concurrentie
2. Het zoekgedrag van jouw doelgroep
3. Het vinden van huidige ‘weak-spots’.
4. Jouw online marktpotentie.
De uitkomst van het onderzoek zetten wij om in het volgende:
– Concrete en realistische doelstellingen
– Prognose van de verwachte ROI-resultaten
– Verbeterpunten en optimalisaties van de huidige campagnes
– Een slimme strategie voor het behalen van jouw doelstellingen.
Wanneer de strategie rond is, is het tijd om live te gaan.
#3 Campagne
Live met jouw campagne & real-time inzicht
Tevreden met de strategie? Dan is het eindelijk tijd om jouw campagne te lanceren. Nieuwsgierig naar de restultaten? Met een gepersonaliseerd dashboard heb jij direct en real-time inzicht in het resultaat.
Ben je benieuwd of de strategie van onze specialisten al zijn vruchten afwerpt?
Wij geven onze klanten altijd toegang tot live data via een gepersonaliseerd dashboard.
Zo heb je altijd inzicht in de KPI’s die voor jou relevant zijn en kun je de resultaten op elk moment van de dag zien groeien.
#4 Data monitoring
Optimalisatie & monitoring voor beter resultaat
Bijsturen, testen en monitoren. In deze fase doen we alles om het maximale resultaat uit jouw campagne te halen. Als wij een groei kans zien, gaan wij hier meteen op aan. Hierdoor wordt jouw campagnebudget nóg effectiever ingezet.
Onze specialisten streven naar maximale groei. Kortom, onze drie pijlers: Kosten verlagen, kwaliteit- en omzet verhogen.
Deze pijlers nemen wij altijd mee wanneer we de campagnes analyseren en optimaliseren.
Zien we nog groeikansen? Dan is het tijd om te handelen. We zetten jouw campagnebudget altijd effectief in en halen we er uit wat erin zit.
Benieuwd hoe jij volledig op de hoogte blijft van deze ontwikkelingen? Lees meer over onze kort en bondige rapportage momenten.
#5 Rapportage
Up-to-date met een maandelijkse rapportage
Géén uitgebreide boekwerken, maar een duidelijk overzicht van alleen de data die voor jou relevant is. Tijdens ons rapportage-moment bespreken we via Google Meet de resultaten, verbeterpunten en to-do’s.
Ondanks dat je real-time inzicht hebt, willen onze specialisten jou goed informeren en eventuele ruis voorkomen. Vandaar dat wij elke maand een rapportage moment inplannen om alles goed te onderbouwen en rustig met je door te spreken. Zo krijg jij een helder beeld van de resultaten en kunnen wij met gemak sparren over de volgende stap.
- Koffie
- Brainstorm
- Audit
Klaar voor verbetering & top resultaten?
Méér resultaat met een lopende campagne of is het tijd voor iets nieuws? Kom in contact met ons en ontdek hoe wij jouw doelstellingen kunnen behalen.