Vraag direct een gratis account review aan
Heb je al campagnes lopen en ben je benieuwd of er meer uit te halen valt? Vertel ons wat je wilt bereiken en we nemen contact met je op.
Gratis account review
Cases waar we trots op zijn
Samen slimmer groeien doen we zo
Google Ads genereert tot wel 40% van jouw online omzet. Des te belangrijker dat jouw Google campagnes optimaal presteren. Ontdek de 4 pijlers waarmee onze SEA specialisten jouw bedrijfsdoelstellingen bereiken en winst maximaliseren.
De gehele kwaliteit van alle campagne onderdelen zijn key voor het behalen van jouw doelstellingen. Des te hoger de kwaliteit, des te beter campagnes zullen presteren. Het verhogen van de kwaliteit van structuur, advertentieteksten, extensies, conversie-acties en attributiemodellen zijn hierin een absolute must.
Uit ervaring weten we dat de mogelijkheden tot groei en omzetverhoging vaak in de details zitten en per case erg verschillend kunnen zijn. Des te meer reden om het volledige digitale ecosysteem van jouw online business onder de loep te nemen. Denk hierbij aan het herzien van zaken als targeting, locaties en budgetverdeling.
Besteed je het grootste deel van jouw budget aan het belangrijkste onderdeel van jouw e-commerce aanbod? Welk contactformulier converteert het beste en waarom? Wordt first-party-data wel op een effectieve manier ingezet? Dit zijn enkele vragen die onze specialisten blijven onderzoeken om mogelijke groeikansen te spotten. Wanneer de groeipotentie in kaart is gebracht, spelen we hier slim op in en zal de omzet automatisch stijgen.
Nadat de kwaliteit van de campagnes is verbeterd, gaan we verder waar we kosten kunnen verlagen. Want geen enkele ondernemer wil te veel betalen. Wist je dat 15% van de dagelijkse zoekopdrachten nieuw zijn? Het vinden van de sweet-spot is dan ook een balans vinden tussen converterende en nieuwe zoektermen. We houden onszelf scherp met een variatie aan testen en scoort iets niet? Dan halen we het eruit. Maar in de altijd veranderende wereld van Google Ads is er altijd iets te optimaliseren – campagnes zijn nooit uitgeleerd.
Voor elke online business is het cruciaal om bewust te zijn van je omgeving en de marktomstandigheden. Hoe ontwikkelt jouw concurrent zich en wat vertellen klanten via reviews? Speel je in op bijzonderheden zoals Black Friday en seizoensveranderingen? Zijn er interne processen gaande die onbewust impact hebben op jouw sales?
Kortom: zowel intern- als externe factoren zijn constant in beweging en hebben invloed op elkaar, óók op jouw omzet. Iets waar onze specialisten hyperbewust van zijn. Daarom zoomen wij graag in en uit op alle factoren.
Door deze holistische kijk zorgen wij dat we geen kansen of missers over het hoofd zien tijdens het voeren en optimaliseren van jouw Google Ads campagne.
Meer weten over onze werkwijze? Ontdek hier onze aanpak.