020 2440 345

30% groei in maandelijkse sollicitanten

Dirk van den Broek is van oorsprong een Amsterdamse supermarkt met inmiddels 120 filialen en 1,6 miljoen klanten per week. Bij Dirk werken meer dan 12.000 medewerkers elke dag goede service verlenen zonder peoha.

+30%

Maandelijkse groei

-48%

Lagere kosten

-48%

Stijging CSR

De uitdaging

Continue aanvoer van sollicitanten tegen de juiste kosten.

Wij gaan altijd voor een duurzame samenwerking en dat begint met een deep-dive in jouw business. Daarom hebben wij naast de kennismaking een relevante vragenlijst opgesteld voor een complete behoefteanalyse.

De oplossing

Specifieke search campagnes voor elk profiel.

We begonnen in Amsterdam met specifieke zoekcampagnes voor elk profiel en schaalden vervolgens op naar meerdere locaties met bijpassende advertentieteksten. Om volledige dekking en zichtbaarheid te krijgen, zijn we overgestapt op dynamische groepen. 

Het resultaat

+30% Groei in sollicitanten tegen -48% van de kosten.

Onze campagne heeft geresulteerd in een maandelijkse groei in sollicitanten van 30% t.o.v. de eerdere maand. Uiteindelijk gerealiseerde groei is 164%. Door slimme biedstrategieen in te zetten hebben we tegelijkertijd de kosten per hire kunnen verlagen met 48%.

De samenwerking

Samen maandelijks sparren over de uitbreidingskans.

We hebben een prettige samenwerking met het Dirk van den Broek team. Ze begrepen snel welke KPI’s belangrijk zijn en dit maakt ons werk voor Dirk erg leuk. Maandelijks bespreken we uitbreidingskansen en vullen we gaten op die zijn ontstaan door vertrokken medewerkers. Hierdoor zijn we gegroeid van de initiële locaties naar meerdere dorpen en steden waar Dirk te vinden is.

  • Koffie
  • Brainstorm
  • Audit

Ook resultaten behalen zoals Dirk?

Méér resultaat met een lopende campagne of is het tijd voor iets nieuws? Kom in contact met ons en ontdek hoe wij jouw doelstellingen kunnen behalen.

Klaar om samen te groeien?