De Laser Frezer had al campagnes lopen die converteerde maar te klein waren om de groeidoelstellingen te behalen. Na de initiële analyse bleek ook dat de huidige metingen niet waren ingericht om voldoende data te leveren voor succes.
+365% stijging in websitebezoek
+365%
Website bezoekers
-9%
Gem. CPC
+307%
Conversies
De uitdaging
Kwalitatief maar ook explosief willen groeien.
De oplossing
Splitsing per doelgroep een sleutelmoment.
De oplossing voor de Laser Frezer lag in het herbouwen van het account met gesplitste campagnes gesegmenteerd op generieke en vaktermen. Hierdoor konden wij ook gebruik maken van de correcte doelgroepen om de campagne nog meer slimme sturing mee te kunnen geven. Na twee maanden hebben we de campagne ook uit mogen breiden naar België.
Het resultaat
Significante stijging in kwalitatieve bezoekers.
Ondanks de significante stijging in het volume (+365%) dat via Google Ads zijn weg vindt naar De Laser Frezer hebben we gemiddelde CPC’s zien dalen met 9% en zijn de conversies toegenomen met 307%.
De samenwerking
Bedenken, durven en doen.
Rob heeft een ontzettende ondernemersgeest en is niet bang om te proberen. Dat maakt de samenwerking een mooie uitdaging. Hij begrijpt het stukje Ads en is super betrokken zodra wij met ideeën komen.
- Koffie
- Brainstorm
- Audit
Ook resultaten behalen zoals DLF?
Méér resultaat met een lopende campagne of is het tijd voor iets nieuws? Kom in contact met ons en ontdek hoe wij jouw doelstellingen kunnen behalen.